Chaos Vantage

Vantage 

Chaos Vantage is een visualisatietool waarmee V-Ray gebruikers snel hun eigen werk kunnen verkennen en presenteren in een volledige ray-traced omgeving die enorme scènes aankan. In Vantage kun je V-Ray scènes (.vrscene)  slepen en neerzetten of ze live koppelen en onmiddellijk in realtime verkennen. Het optimaliseren van geometrie en materialen, uitpakken van UV's of licht baking is niet nodig. Het is in Vantage mogelijk om weergaven en scènestatussen te definiëren en op te roepen. Daarnaast zijn er functies voor productieweergave, waardoor afbeeldingen en video's direct in de productie gebruikt kunnen worden. Dit kan zelfs in de previz fase. De rendertijd neem maar een fractie van tijd in beslag van de gebruikelijk rendertijd. 

 

architecture 275

Vantage top features

  • Realtime renderen
  • Livesync met V-Ray
  • Perfect voor het renderen van animaties
  • Chaos Cosmos geïntegreerd, ondersteuning van Anima4D en deformed meshes

Vantage cursus

Wij verzorgen een complete Vantage training.  Deze wordt gegeven door onze eigen officiële V-Ray professional.

Vantage 2.0

maand | 1 jaar
  • subscription (huurlicentie)
  • floating licentie
  • ondersteund .vrscene bestanden
  • inclusief support

Trial

30 dagen
  • Bevat alle functies van Vantage

Vantage 2

Vantage 2 is de nieuwste versie en heeft veel nieuwe mogelijkheden. Zo is het mogelijk om zelf lichten toe te voegen, ondersteuning voor meerdere UV kanalen, HDR ondersteuning en meer. Klik op onderstaande afbeeldingen voor de mogelijkheden. 

images/Image_galery/Vantage/Vantage2.0%20HDR%20support.png#joomlaImage://local-images/Image_galery/Vantage/Vantage2.0 HDR support.png?width=1452&height=817

HDR ondersteuning

- realtime exposure
- realtime camera effecten
- realtime look-up-tables

HDR ondersteuning
images/Image_galery/Vantage/Vantage%202.0%20Fast%20rendering.jpg#joomlaImage://local-images/Image_galery/Vantage/Vantage 2.0 Fast rendering.jpg?width=1920&height=1080

Supersnel renderen

- rendertijden richting 30ms per frame
- ook geschikt voor animatie
- livesync mogelijk

Supersnel renderen
images/Image_galery/Vantage/Vantage2.0_Support%20for%20multiple%20UV%20channels.png#joomlaImage://local-images/Image_galery/Vantage/Vantage2.0_Support for multiple UV channels.png?width=1920&height=1080

Ondersteuning voor UV

- ondersteuning voor meerdere UV-kanalen
- objecten verplaatsen/roteren/verschalen
- ondersteuning voor render-elements

Ondersteuning voor UV
images/Image_galery/Vantage/Vantage2.0%20NVidia_AI_Denoiser_Crop.jpg#joomlaImage://local-images/Image_galery/Vantage/Vantage2.0 NVidia_AI_Denoiser_Crop.jpg?width=1556&height=875

Denoiser

- NVIDIA open AI denoiser
- Intel Open Image denoiser
- Vantage eigen denoiser

Denoiser
images/Image_galery/Vantage/Vantage2.0_Lights%20creation.jpg#joomlaImage://local-images/Image_galery/Vantage/Vantage2.0_Lights creation.jpg?width=1920&height=1080

Zelf lichten toevoegen

- daglichtsimulatie, met wolken en meerdere mistopties
- kunstlicht toe te voegen, met alle opties
- Image Based Lighting ook mogelijk

Zelf lichten toevoegen
images/Image_galery/Vantage/Vantage2.0_Scattering%20fog.png#joomlaImage://local-images/Image_galery/Vantage/Vantage2.0_Scattering fog.png?width=1920&height=1080

Chaos Scatter

- mogelijkheid om Scatter items toe te voegen
- volledige ondersteuning van Chaos Cosmos
- scene states te gebruiken voor nog meer vrijheid

Chaos Scatter

Systeemeisen

Hieronder vind je een overzicht van de systeemeisen. Chaos heeft een supportpagina met aanvullende informatie over hardware en mogelijkheden: hardware recommendations. Verder zijn er V-Ray plugins voor meerdere programma's, zoals Autodesk 3ds Max, Maya, Revit, Rhino, SketchUp, Unreal Engine en meer.  Kijk hier voor een compleet overzicht: systeemeisen per plugin.

Windows - only

  • Windows 10 with Update 2004 or newer (version 10.0.19041)
  • DXR compatible NVIDIA or AMD GPU (maximum of two)
  • For NVIDIA GPUs -RTX series or newer, required driver 515 or newer, recommended driver 530 or newer
  • For AMD GPUs - RX 6000 series or newer
  • System RAM should equal or exceed GPU memory (minimum 8GB RAM)